ماجرای خنده دار اهدای خون به یکی از افسران عراقی
|
امامى كه ما داريم، روش عمل كردن به قرآن را به ما آموخت. شهيد سيدمهدى رضوى | |
اما افسر عراقي قبول نمي کرد.مي گفت : شما فارسيد ، شما نجس هستيد ، خون شما رو نمي خواهم.بچه ها نا اميد شده بودن و آستين ها رو پايين مي آورند.مهدي باكري وارد شد و با شنيدن ماجرا خنديد و گفت :ما انسانيم! بهش خون تزريق کنين تا زنده بمونه.پزشک با زور به افسر عراقي خون تزريق کرد ... | |
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و ششم اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت 15:23 توسط ܓ✿شکوفاܓ✿✿◕ ‿ ◕✿
|